ACT!  -Softver za podršku poslovanju i bolji odnos sa korisnicima.

S uspjehom ga koristi više od 2,8 milijuna zadovoljnih korisnika!

Zašto odabrati Sage ACT!

Negdje između kaosa ljepljivih post-it papirića, proračunskih tablica te složenosti CRM rješenja živi alternativa: rješenje za upravljanje kontaktima i prodajom odnosno kupcima i njihovim potrebama! Zamislite sustav koji pohranjuje i čuva sve vaše brojeve telefona, poruke e-pošte, bilješke sa sastanaka, kao i sve ostale bilješke, zadatke i dokumente za sve s kojima poslujete i to sve na na jednom mjestu. Sage ACT! je osmišljen upravo za upravljanje kontaktima/kupcima prodajnih timova u malim i srednjim poduzećima. Upravljanje kontaktima korištenjem Sage ACT! rješenja će Vam pomoći da izgradite dugotrajne i profitabilne odnose sa Vašim kupcima, a samim time i rastu Vašeg poslovanja.

ACT! 2011, najbolji ACT! do sada...

Povećana produktivnost korištenjem inteligentnih zadataka
Inteligentni zadaci u ACT-u! predstavljaju niz zajedničkih i povezanih koraka da biste jednostavno planirali različite aktivnosti. Poslužit će Vam kod kreiranja novih ili uređivanja postojećih zadataka. Također će Vam poslužiti kao dobar alat za slanje automatiziranih poruka elektronskom poštom (automatizirani e-mail).
Vaše prednost: inteligentne zadatke je lakše kreirati te njima upravljati nego kod uobičajenog načina rada sa zadacima u nekim drugim alatima. Za svaki pojedini zadatak možete odabrati opciju da li ga želite voditi ručno ili automatski.
Vaše mogućnosti su ovdje beskonačne!

Sinhronizacija Outlook kontakata i kalendarskih zapisa
ACT! 2011 nudi potpuno nove mogućnosti sinhronizacije Outlook kontakata sa kalendarskim zapisima u ACT-u! Sinhronizacija omogućuje uvid u aktualno stanje svih Outlook kontakata bez obzira da li su pojedini kontakti kreirani/izmjenjeni u ACT-u! ili u Outlook-u.  Po istom principu funkcioniraju i kalendarski zapisi  koji se također automatski sinhroniziraju te imate uvid u aktualno stanje istih i u ACT-u! i u Outlook-u.
Izvanredna stvar: zbog ovakvog načina sinhronizacije između ACT-a! i Outlook-a mogućnost dvostrukih unosa postaje stvar prošlosti.

Optimalna iskoristivost: poboljšan asistent za uvoz podataka i nova početna stranica
U novoj verziji je proširena funkcionalnost čarobnjaka za uvoz podataka te je poboljšan asistent za uvoz podataka sa važnim funkcijama kao što su izravan uvoz podataka iz Excel-a
Nova redizajnirana početna stranica ACT! 2011 uključuje video uputstva kao i poboljšane prezentacije te brzo i jednostavno nudi još više podrške korisnicima ACT-a!

Sve za Vaš uspjeh: e-usluge za ACT!

SAGE Mobile za ACT!
U optimiziranju naših usluga za korištenje ACT-a! na mobilnim uređajima usredotočili smo se na sljedeće teme:

Pristup bazi podataka: pristup u realnom vremenu bilo kojem podataku u ACT-u!
Slobodan izbor terminala: podržava gotovo svaki mobilni uređaj (BlackBerry, Windows Mobile, iPhone)
Jednostavan početak rada u tri koraka: registracija, konfiguracija i sinhronizacija uređaja

ACT! je jedinstveni alat za organiziranje i poboljšanje Vašeg poslovanja!